Corporate Identity Design

COURSE / DERS

INAR 4461

Corporate Identity Design 

Kurumsal Kimlik Tasarımı

 

INSTRUCTORS / DERS YÜRÜTÜCÜLERİ

Ecehan ÖZMEHMET, İdil Orlin PONTREMOLİ

 

PROJECT NAME / PROJE ADI

Anastasia Fragou Winery in Greece

Anastasia Fragou Şaraphanesi, Yunanistan

 

STUDENT / ÖĞRENCİ

Fatma Zehra SÖYLEMEZOĞLU – Öyku SOYBELLİ

 

PROJECT DESCRIPTION / PROJE TANIMI

Brand’s logo, slogan, products, social media accounts, and website were reviewed and reconsidered, and the concept idea was developed. ‘A glass full of feelings’ was created as the slogan. The fluid and curvilinear form of wine and the feelings it gives to people were interpreted in an abstract manner and reflected in the products. Spaces for promotion and sales were designed in parallel with the fluid form used for the products.

Markanın logosu, sloganı, ürünleri, sosyal medya hesapları ve internet sitesi gözden geçirilerek yeniden ele alınmış ve konsept fikri geliştirilmiştir. ‘Bir bardak dolusu duygu’ sloganı olarak belirlenmiştir. Şarabın akışkan formu ve insanlara verdiği hisler soyut bir şekilde ele alınıp ürünlere yansıtılmıştır. Ürünlerin tanıtım ve satışı amaçlı mekanlar (pop-up mağaza, kiosk ve pedestal) ürünlerde kullanılan akışkan formla paralel bir şekilde tasarlanmıştır.